وبگردی در عینك، دستاورد شگفت انگیز گوگل!
 
گوناگون:مطالب متنوع علمي،مذهبی،فرهنگی ، سیاسی ، اقتصادی و ...
كاري از كافي نت صدرا - بندرشرفخانه
 
 

مسوولان شركت گوگل جزئیات و تصاویری از عینك واقعیت افزوده را منتشر كرده اند، اما زمان دقیق عرضه تجاری این محصول همچنان نامشخص است.

 

به گزارش سرویس فناوری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، عینك واقعیت افزوده محصول دو سال تحقیقات كارشناسان لابراتوار Google X است كه روز چهارشنبه جزئیات و تصاویری از این محصول توسط شركت گوگل منتشر شد.

 

دوربین های كوچكی روی قاب عینك نقره یی رنگ عینك تعبیه شده است؛ همچنین اطلاعاتی نظیر Google Map، موقعیت یاب (GPs)، دسترسی به اطلاعات هواشناسی و پیام كوتاه از طریق صفحه نمایش عینك در اختیار كاربر قرار می گیرد.

 

عینك واقعیت افزوده كه از سیستم عامل اندروید استفاده می كند قرار است به زودی توسط تیمی از محققان گوگل مورد آزمایش رسمی قرار بگیرد.

 

شركت گوگل تأكید كرده است، زمان عرضه تجاری این محصول هنوز مشخص نشده، اما سیاست كاری این شركت ارائه فناوری های پیشرفته در سریعترین زمان ممكن است و هدف از انتشار تصاویر و جزئیات این محصول تنها نشان دادن نمونه اولیه و بررسی نحوه بازخورد در بین مردم عنوان شده است.

 

روزنامه نیویورك تایمز پیش بینی كرده است كه این عینك واقعیت افزوده تا پایان سال جاری میلادی با قیمت ۲۵۰ تا ۶۰۰ دلار به بازار عرضه خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : یک شنبه 20 فروردين 1391برچسب:, :: 11:37 :: توسط : حسين

درباره وبلاگ
به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
نويسندگان
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان گوناگون:مطالب متنوع علمي،IT ،فرهنگ،سياست واقتصاد و ... و آدرس goonagoon2.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 105
تعداد نظرات : 9
تعداد آنلاین : 1

بندر شرفخانه آنلاین